“Perakende Müşteri Temsilcisi Akademisi” projesi OKA Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı tarafından teklif çağrısına çıkılan İnsan Kaynaklarının Geliştirilmesi Mali Destek Programı’na yönelik olarak hazırlanmıştır. 12 ay süre ile uygulanacak olan projeye OKA tarafından bütçenin %90’nına gelen 64.288,38. TL’lik bir hibe desteği verilecektir. Projenin ilk dönem kursları 3 Temmuz 2012 tarihinde yapılan açılış toplantısı ile başlamıştır.
İki dönemde toplamda 50 kişinin eğitileceği projede 18 başlıkta 348 saat sürecek eğitimler verilecektir. Eğitim konu başlıkları Satış Teknikleri, Etkin İletişim Teknikleri, Profesyonel Satış Temsilcisi Olma Yöntemleri, Yaratıcılık, Müzakere ve Çatışma Yönetimi, Beden Dili, Diksiyon, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Motivasyon, Müşteri Memnuniyeti Ölçme, İş Disiplini ve Zaman Yönetimi, Takım Çalışması, İnsan Kaynakları Yönetimi, Mutlu İş Yaşamı, Mağaza Alan Yönetimi ve Tanzim Teşhir, Kişisel Bakım, Tüketici Hakları Ve Tüketici Hakem Heyetleri, Microsoft Ofis Programları Eğitimidir.
|