Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | www.samsuntso.org.tr
Tel : +90 362 432 36 26 | İletişim
Dil değiştir : Tr En
İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 11/11/2020 Tarihli ve 125 Sayılı Kararı « Geri
 12 Kasım, 2020

İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun 11/11/2020 Tarihli ve 125 Sayılı Kararı

11.11.2020

İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulunun, Koronavirüse (COVID-19) karşı alınacak önlemlerle ilgili 09 Kasım 2020 tarihinde toplanan İl Pandemi Kurulu kararlarının görüşülmesine ilişkin 11/11/2020 tarihli ve 125 sayılı kararıyla;

KARARLAR:

         Koronavirüs (COVID-19) salgını ile mücadelenin başarıya ulaşabilmesinde maske kullanımının sağlanması ve yaygınlaştırılması, fiziksel mesafeye uyulması ve bu konuda farkındalık geliştirilmesi ve hijyen kurallarını uygulamadaki duyarlılık salgının bulaşıcılığını önlemede uygulanması gereken temel kurallardır. Bunun yanında ilimizde çalışma yaşamında ve günlük sosyal hayatta da bir takım önlemlerin alınması salgının istenmeyen etkilerini en aza indirgemek ve vatandaşlarımızın sağlığını korumak açısından hayati öneme sahiptir.

Bu kapsamda İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, 09 Kasım 2020 tarihinde gerçekleştirilen İl Pandemi Kurulu’nda görüşülen ve tavsiye kararı alınan, kamu ve özel sektör çalışma saatlerinin yeniden düzenlenmesi, esnek mesai uygulaması, halk eğitim kurslarında pandemi kapsamında alınması gereken önlemler, Münevver Ayaşlı Öğrenci Yurdu’nda izolasyon kurallarına uymadığı için zorunlu izolasyona alınan COVID-19 pozitif ve COVID-19 pozitif temaslısı vatandaşlarımızın durumu, yeme, içme ve eğlence sektörlerindeki mekânlarda masa-sandalye yerleşimi denetimlerinin pandemi kapsamında değerlendirilmesi ve salgının yayılma hızını azaltacağı ve vatandaşlarımızın salgının istenmeyen etkilerinden koruyacağı düşünülen konularda alınması gereken önlemleri görüşmek üzere toplanmıştır.

Bu kapsamda;

  • Mesai başlangıç ve bitiş saatlerinde ki trafik ve toplu taşıma yoğunluklarını azaltmak amacıyla, kamu ve özel sektör çalışanlarının mesailerinin pandemi kapsamında aşağıdaki tabloda yer alan şekilde uygulanmasına,

Kamu Sektörü (Sağlık Kurum ve Kuruluşları* Dışında Kalanlar)

08.30-17.30

*Sağlık Kurum ve Kuruluşları

08.00-16.00

Organize Sanayi Bölgeleri, Küçük Sanayi Siteleri ve Sanayi Kuruluşları**

07.00-16.00

**İşletme Yöneticilerince Mesai Düzenlemesi

Mesai/Vardiya

  • İl genelinde yer alan kamu sektörü çalışanlarının kurul kararında yer alan mesai düzenlemesine göre çalışma düzeni oluşturulmasına, söz konusu mesai düzenlemesinin ilimizdeki kamu ve özel sektör yöneticileri tarafından titizlikle uygulanmasına ve denetiminin yapılmasına,
  • Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı Halk Eğitim Merkezlerinde açılmış kursların etkin denetiminin yapılmasına, açılması planlanan spor kurslarının ise Samsun Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile görüşülerek öncelikli spor dallarının belirlenmesine, (kursların denetiminin ve sorumluluğunun İl-İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüklerinde olması kaydıyla)
  • Münevver Ayaşlı Yurdunda kalan kişilerin karantina kurallarını ihlal etmesi halinde kurumsal koordinasyonun ve bina içi güvenlik ile ilgili önlemlerin Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü personelince yapılmasına,
  • Yeme, içme ve eğlence sektörlerindeki mekânlardaki masa- sandalye yerleşim planlarının denetlenmesinde pandemi önlemleri kapsamında Samsun Valiliği bünyesinde oluşturulan ve merkez ilçelere hizmet veren denetim ekiplerinin sayısının altıdan on beşe çıkarılmasına,
  • Oluşturulacak yeni ekiplerde yer alacak personelin;
    • Belediye, İl Emniyet Müdürlüğü, İl Jandarma Komutanlığı, İl Sağlık Müdürlüğü ve İl Tarım ve Orman Müdürlüğünce oluşturulmasına,
    • Bu kapsamda ihtiyaç doğacak araç desteğinin belediyeler tarafından karşılanmasına,
    • Kurulumuzca alınan kararın merkez ilçeler haricinde kalan ilçelerde Kaymakamlıklar tarafından planlanarak denetim ekiplerinin oluşturulmasına ve koordinasyonunun sağlanmasına,
    • Denetimlerin Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberine uygun olarak yapılmasına,
  • İl genelinde yer alan pazar yerlerinin Kurulumuzun 27/03/2020 tarih ve 11 sayılı kararında belirtilen mahalle ve semt pazarlarında uyulması gereken kurallara ek olarak, mahalle ve semt pazarının açıldığı ilgili belediyelerce yapılacak düzenleme sonucunda tezgâhların seyreltilmesine veya aralarındaki mesafenin en az iki metre olacak şekilde düzenlenmesine, ayrıca zabıta ekiplerince maske ve sosyal mesafe kurallarına riayet etmesi sağlanacak şekilde pazar giriş çıkışları ve pazar içi denetimlerin artırılmasına,
  • İlimiz genelinde faaliyetlerine devam eden alış-veriş merkezi (AVM) çalışanları ve içerisinde faaliyet gösteren mağaza çalışanlarının, AVM yönetimince mesai başlangıçlarında HES kodu sorgulamasının yapılmasına, sorgulama sonuçlarının her Pazartesi Samsun Valiliği İSDEM’e (İl Salgın Denetim Merkezi) yazılı olarak bildirilmesine,
  • İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı özel ve kamu eğitim kurumlarında öğrenci taşıma hizmeti/görevi yapan şoför ve yardımcı personelin HES kodlarının İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından koordine edilerek her gün düzenli olarak sorgulanmasına, riskli kişilerle ilgili gerekli önlemlerin alınmasına,
  • İlimiz genelinde apartman ve sitelere ait olan tüm ortak kullanım alanlarında her türlü toplu etkinliğin (apartman toplantısı, oturma, gün, doğum günü kutlamaları, nişan, yemek, kahvaltı vb.) yapılmasının engellenmesine, kararın site ve apartman yöneticileri tarafından uygulanmasına ve herkesin görebileceği bir yere asılmasına, aksi takdirde idari ve adli işlemlerden site ve apartman yöneticilerinin de sorumlu olacağının tüm ilgililere bildirilmesine,
  • Kamu kurum ve kuruluşlarında vatandaşa sunulan hizmetler ile yapılan iş ve işlemler haricinde kamu binalarına ziyaretçi kabul edilmemesine,
  • İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan filyasyon çalışmasında kullanılmak üzere ihtiyaç halinde başta belediyeler olmak üzere tüm kurumlardan araç teminin sağlanmasına,
  • İl genelinde yapılacak denetimlerde daha da etkin denetim yapılmasının sağlanmasına, denetimlere belediye yetkilileri, meslek kuruluşları (Sanayi ve Ticaret Odası, Esnaf Sanatkârlar Odası vb.) yönetimi, mahalle muhtarları gibi söz sahibi kişilerin katılmalarının sağlanmasına,
  • Kalabalık caddelerde Valiliğimizin uygun göreceği durumlarda ve zamanlarda rastgele HES kodu sorgulamasının yapılmasına,
  • İlçelerimizde Kaymakamların İlçe Sağlık Müdürleri ile daha etkin çalışarak olası durumlarda erken tedbir almalarına,                                                                            

    Uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesine ve mağduriyete neden olunmamasına,

Alınan kararlara uymayan vatandaşlara Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 282’nci maddesi gereğince idari para cezası verilmesi başta olmak üzere aykırılığın durumuna göre Kanun’un ilgili maddeleri gereğince işlem yapılmasına,

Konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanunu’nun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına karar verilmiştir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

Diğer Duyurular Tüm Duyurular »
 
Çalışma İzin Görev Belgeleri Genelgesi Yayımlandı
2 Mayıs, 2021
Çalışma İzin Görev Belgeleri Genelgesi Yayımlandı 02.05.2021 Genelgeye göre; muafiyet kapsamında olmakla birlikte e-Başvuru sistemi üzerinden belge alamayanlar için, 29 Nisan tarihli daha önceki Genelge ile yeni oluşturulan çalışma izni görev belgesi formunun işveren ve çalışan tarafından manuel düzenlenerek imza altına alınarak kullanılabilmesine ilişkin süre iki gün daha uzatılarak 7 Mayıs 2021 Cuma günü saat 24.00’e kadar kullanılmasına imkan tanındı.   Genelge’de muafiyet kapsamında bulunanlara yönelik iki ayrı izin sistemi detaylı olarak hatırlatıldı. Buna göre; Esas usul olan e-Başvuru sitemi üzerinden 2 Mayıs saat 17.00’ye kadar 2.677.000 çalışma izni görev belgesinin verildiği, Muafiyet kapsamında olmakla birlikte e-Başvuru sistemi üzerinden çeşitli nedenlerle belge alamayanlar için ise işveren ve çalışanların taahhütlerinin ve imzalarının bulunduğu, yeni oluşturulan çalışma izni görev belgesi formunun geçerlilik süresi 7 Mayıs 2021 Cuma günü saat 24.00’e kadar uzatıldı. Ayrıca muafiyet alanında olmasına rağmen sistem üzerinden henüz çalışma izni görev belgesi alamayan; İş yeri sahipleri, Kendi nam ve hesabına bağımsız çalışanlar, Kendi özel sandıklarına tabi olmaları nedeniyle sosyal güvenlik sisteminde kayıtları bulunmayan bankacılık sektörü çalışanları, için de yeni düzenlemenin yapıldığı ve bu amaçla Gelir İdaresi Başkanlığı ve Türkiye Bankalar Birliği başta olmak üzere ilgili kurum ve kuruluşlarca gerekli entegrasyonların sağlandığı bildirilmiştir. Son olarak Valiler ve kolluk kuvvetlerince yürütülecek denetim faaliyetlerinde çalışma izni görev belgeleri detaylı olarak kontrole tabi tutulacağı ve herhangi bir suiistimalin tespiti halinde taahhütte bulunanlarla ilgili olarak gerekli idari/adli işlemler gerçekleştirileceği ifade edildi.
81 İl Valiliğine Görev Belgesi Düzenlenmesi Genelgesi Gönderildi
30 Nisan, 2021
81 İl Valiliğine Görev Belgesi Düzenlenmesi Genelgesi Gönderildi 29.04.2021 Genelgede daha önceki kısıtlama dönemlerinde olduğu gibi tam kapanma döneminde de temel önceliği üretim, imalat, tedarik ve lojistik zincirlerinde herhangi bir aksama yaşanmaması olan sokağa çıkma kısıtlaması sırasında bahse konu sektörlerde çalışanlara yönelik sokağa çıkma muafiyeti getirildiği hatırlatıldı. Genelgede, salgınla mücadele sürecinde; muafiyetlerin suiistimal edilmemesi, hastalığın yayılımı ve başta sağlık çalışanları olmak üzere toplumsal yükün artmaması açısından son derece önemli olduğu belirtilerek, üretim, imalat, tedarik ve lojistik sektörleri başta olmak üzere daha önce genelgelerle muafiyet tanınan işyerlerinde çalışan görevliler için bu işyerlerinin yetkililerince tüm belgelerin geçerliliğin 2 Mayıs 2021 Pazar günü saat 24.00’de sona ereceği ifade edildi. Genelge görev belgeleri ile ilgili şu bilgilere yer verildi:  29 Nisan 2021 Perşembe gününden itibaren muafiyetler kapsamında bulunan işyeri/fabrika/imalathane gibi yerlerde çalışan kişilerin, e-devlet platformunda yer alan İçişleri Bakanlığı e-başvuru sistemi üzerinden görev belgesi başvurusunda bulunacak. Görev belgesi başvurusunda bulunan kişilerin sosyal güvenlik numarasına göre halen çalışmakta olduğu  işyeri sicil numarası belirlenecek ve iş yerinin faaliyet alanına göre muafiyet kapsamında kalıp kalmadığı kontrol edilecek. İlgili Bakanlıklarla sağlanan entegrasyonlar sayesinde anlık ve otomatik olarak yapılacak bu sorgulamalar sonucunda bildirim ile aranan şartlar arasında uyumluluğun tespiti halinde sistem üzerinden otomatik olarak görev belgesi düzenlenecek. Başvuruda bulunan çalışana dair kimlik bilgilerinin yanı sıra sokağa çıkma kısıtlaması sırasında hangi amaçla işyerinde olması gerektiği, çalışma süresi/zaman dilimi, işyeri ve ikamet adresi, varsa kullanacağı servis ya da araç plaka bilgisinin de yer alacağı görev belgesinin çıktısı başvuruda bulunan kişi tarafından alınarak işyeri/firma yetkilisine imzalatılacak. Başvuruda bulunacak çalışanın e-başvuru sistemini kullanımında oluşabilecek problemler, sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi geçici durumlar nedeniyle zamanında görev belgesi alınamaması durumunda bir defaya mahsus olmak ve en fazla üç gün için geçerli olmak kaydıyla Ek-1’de örneği sunulan görev belgesi formu manuel olarak doldurularak çalışan ve işyeri/firma yetkilisi tarafından imzalanmak suretiyle düzenlenebilecek. e-başvuru sitemi üzerinden veya zorunlu hallerde manuel olarak düzenlenen görev belgeleri kapsamında; İşyeri/firma yetkilisi, imza altına aldığı belgede belirtilen kişinin yetkilisi olduğu işyerinde/firmada çalıştığı, sokağa çıkma kısıtlaması sırasında zorunlu bir amaçla işyerinde olması gerektiği bilgisinin doğruluğundan, Hakkında görev belgesi düzenlenen kişi ise kendisi ile ilgili bilgilerin doğruluğundan ve sokağa çıkma kısıtlaması sırasında muafiyet nedeni ile buna bağlı olarak zaman ve güzergahla sınırlı davranmaktan, sorumlu olacak. Düzenlenen görev belgesi, sokağa çıkma kısıtlamaları sırasında muafiyet tanınan işyerlerinde çalışan personelin yanında bulundurulacak ve yapılacak kontrollerde denetim ekiplerine ibraz edilecek. e-başvuru sistemi üzerinden üretilen görev belgeleri eş zamanlı olarak kolluk kuvvetlerinin bilgi sistemlerine de iletilecek olup, kolluk kuvvetlerince yürütülecek denetim faaliyetleri sırasında, geçerli görev belgesi olmayan/ibraz edemeyen veya görev belgesinde belirtilen muafiyet nedeni, zamanı ve güzergahı ile denetim sırasındaki durumu uyumlu olmayan kişiler ile eksik/yanlış bilgi veren işyeri yetkilileri hakkında adli ve idari işlem uygulanacak. Bu noktada esnaf, sanayi ve/veya ticaret ile ziraat odaları başta olmak üzere ilgili meslek odaları tarafından gerekli rehberlik faaliyetlerine ağırlık verilecek ve faaliyet alanlarındaki işyerlerinin/firmaların bilgilendirilmeleri ve kurallara uymaya teşvik edilecek. Tam kapanma dönemi içerisinde asgari personel ile hizmet sunacak kamu kurum ve kuruluşlarının hizmet binalarında/yerlerinde görev yapacak kamu personeli için de yetkili yönetici tarafından bu durumu ortaya koyan Ek-2’de örneği verilen Kamu Personeli Görev Bildirim Belgesi düzenlenecek ve bu kapsamdaki kamu personeli, görevli olduğu zaman dilimi içerisinde ikameti ile işyeri arasındaki güzergahla sınırlı olacak şekilde muafiyete tabi olacak. Ayrıca seyahat izin başvuruları, önceden e-Devlette Bakanlığımızca sunulan hizmetlerden olan E-Başvuru Sisteminin içerisindeyken vatandaşlarımızın erişimlerini kolaylaştırmak üzere yapılan geliştirmeler ile birlikte e-Devlet İçişleri Bakanlığı Hizmetleri listesinden doğrudan erişim sağlanabilecek hale getirildi. Cenaze sahibi vatandaşların mağdur olmalarının önüne geçilmesi amacıyla Cenaze İzin Hizmeti seyahat izni başvurusundan ayrı olarak doğrudan erişilebilir hale getirildi. Ayrıca cenaze izni için başvuru esnasında vatandaşların  elektronik ortamda Ölüm Belgesi  yüklemesi uygulamasından da vazgeçildi. Başvuru konusunun doğruluğu, Bakanlığımız ve Sağlık Bakanlığı arasındaki sistem entegrasyonları ile teyit edilecek.  
Aidat Ödeme Süresi Yarın Doluyor
29 Nisan, 2021
7256 sayılı kanun kapsamında yapılandırılan Odamız aidat borçlarının peşin ve 2. taksit ödemesi süresi 30.04.2021 Cuma günü (yarın) sona ermektedir. Web sayfamız hızlı aidat ödeme menüsünden sanal pos ile, aşağıda belirtilen hesap numaralarımıza havele / eft şeklinde  veya  nakit / kredi kartı ile Odamız veznesinden de ödeyebilirsiniz. Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Banka Hesap Numaraları: Vakıflar Bank.Ellialtılar Şb.IBAN NO:TR 4100 0150 0158 0072 9462 9191 İşbank.Samsun Şb.IBAN NO:TR 6400 0640 0000 1730 0000 9713 Ziraat Bankası Saathane Şb.IBAN NO:TR 9000 0100 0556 3992 8404 5066 Halkbank Sam.Şb.IBAN NO:TR 5000 0120 0965 6000 1600 0054 Akbank B.Paz.Şb.IBAN NO:TR 7200 0460 0621 8880 0002 3666 Garanti Bankası Sam.Şb.IBAN NO:TR 7200 0620 0019 0000 0629 9304 Denizbank Samsun Şb. IBAN NO: TR 7800 1340 0000 4354 5140 0003  
Çalışma İzni Görev Belgesi Formu Geçerlilik Süresi Uzatıldı
2 Mayıs, 2021
Sayin Üyemiz, İçişleri Bakanlığının 02.05.2021 sayılı genelgesi ile Muafiyet alanındaki işkolları için işverenin ve çalışanın beyanı ve taahhüdüyle manuel olarak doldurularak çalışan ve işyeri/firma yetkilisinin imzasıyla düzenlenecek “çalışma izni görev belgesi formunun” geçerlilik süresi 7 Mayıs 2021 Cuma günü saat 24.00’e kadar uzatılmıştır.
IF Moda Expo Sanal Fuarı
6 Nisan, 2021
Moda ve Hazır Giyim Federasyonu’ndan (MHGF) Odamıza intikal eden yazıda; 4-7 Mayıs 2021 tarihleri arasında Moda ve Hazır Giyim Federasyonu (MHGF) ile T.C. Ticaret Bakanlığı onaylı e-ihracat platformu globalpiyasa.com iş birliğiyle "IF MODA EXPO Sanal Fuarı" düzenleneceği bildirilmiştir.
SAMSUN TİCARET ve SANAYİ ODASI
Tel : +90 (362) 432 36 26
Faks : +90 (362) 432 90 55
E-Posta : samsuntso@samsuntso.org.tr
KEP : samsuntso@hs03.kep.tr
Adres : Hançerli Mah. 216.Sk. No:8 İLKADIM / SAMSUN
Samsun TSO web.TV
Samsun TSO Açılım Dergisi
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | Facebook Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | YouTube Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | Twitter Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | RSS
Bilgi Edinme | Telefon Rehberi | Görüş ve Öneri | Üye Bilgi Güncelleme | Hesap Numaraları | Sıkça Sorulan Sorular
Site Haritası | Web Mail | Mobil Site | E-Organ
Ticaret Sicil Gazetesi | Müteahhitlik Karnesi | Marka/Patent Araştır | Fire ve Zaiyat Oranları | Sermaye Piyasa Verileri
Mükellef Bilgileri Bildirimi | Yatırım Teşvik Mevzuatı | NACE Kodu Sorgula | Kamu İhale Bülteni
Barkod İşlemleri | Resmi Gazete | Fuar Rehberi | Mevzuat Ara | M.E.R.S.İ.S
Samsun TSO Eğitim Vakfı | Hizmet Standartları | Basında Biz | Raporlar | İstatistik | Ekonomik Bülten
TOBB - Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Enflasyonla Topyekün Mücadele Blacksea Enterprise Europe Network Samsun AB Bilgi Merkezi Blacksea Enterprise Europe Network Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı KOSGEB Resmi Web Sitesi KGF: Kredi Garanti Fonu KOBİ Bilgi Sitesi Rekabet Kurumu Rekabet Kurumu
Toplam 3 (üç) adet Duyuru Bulunmaktadır. 3
1
Üyelerimize önemle duyurulur
Merkezi Sicil Kayıt Sistemi (MERSİS) üzerinden aşağıda yazılı belgeler güvenli elektronik imza ile verilmektedir. Belge talepleri, iş günlerinde ve çalışma saatleri içerisinde gerçekleştirilecektir. Durum belgesi, ihale makamlarına sunulmak üzere düzenlenen belge olmayıp, ihale makamlarına sunulmak üzere "İflas ve Konkordato Belgesi" talebinde bulunulması gerekmektedir. Samsun Ticaret Sicili Müdürlüğü tarafından verilen belgeler: -Ticaret Sicil Tasdiknamesi -Merkez Nakli Belgesi (TSY md.111) -İflas ve Konkordato Belgesi (İhale için) -Durum Belgesi Oda Sicil Müdürlüğü tarafından verilen belgeler: -Oda Kayıt Sicil Sureti -Faaliyet Belgesi Detay için tıklayınız.
2
Seyehat İzin Belgesi Alınması
T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından 26.04.2021 tarihinde yayımlanan "Tam Kapanma " konulu genelge kapsamında 29 Nisan 2021 Perşembe günü saat 19:00’dan itibaren her türlü vasıtayla yapılacak olan şehirlerarası seyahatler ANCAK ZORUNLU HALLERİN VARLIĞI HALİNDE SEYAHAT İZİN KURULLARINDAN İZİN ALINMASI ŞARTINA TABİDİR. Bu doğrultuda sokağa çıkma kısıtlamalarından muafiyeti bulunan üyelerimizin yapacakları şehirlerarası seyahatler için e-devlet üzerinden başvuru yapmaları gerekmektedir. Detay için tıklayınız.
3
Lastik Tekerlekli Yükleyici Mal Alımı İçin İhale İlanı
 ZEYİLNAME Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı 2019 Yılı Cazibe Merkezlerini Destekleme Programı kapsamında sağlanan mali destek ile Odamız tarafından yürütülen TR83/19/CMDP/01 referans nolu Samsun Lojistik Merkez Yatay Kapalı Depo Yapım Projesi kapsamında 11 Mayıs 2021 Salı günü saat 14:00'da Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Hizmet Binasında yapılacak olan Lastik Tekerlekli Yükleyici Mal Alım İhalesinin, 26.04.2021 tarihli Cumhurbaşkanlığı Kabinesinde alınan 29 Nisan 2021 saat 19:00’dan başlayarak 17 Mayıs 2021 saat 05:00’da sona erecek olan Tam Kapanma kararı gereği Lastik Tekerlekli Yükleyici Mal Alım İhalesinin 21 Mayıs 2021 Cuma günü saat 14:00’de yapılması husus hasıl olmuştur. İhale İlanı aşağıdaki gibi revize edilmiştir. Lastik Tekerlekli Yükleyici Mal Alımı İçin İhale İlanı Samsun Ticaret ve Sanayi Odası, Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı 2019 Yılı Cazibe Merkezlerini Destekleme Programı kapsamında sağlanan mali destek ile Samsun’da Samsun Lojistik Merkez Yatay Kapalı Depo Yapım Projesi için Lastik Tekerlekli Yükleyici Mal Alım İşi İhalesi sonuçlandırmayı planlamaktadır. İhaleye katılım koşulları, isteklilerde aranacak teknik ve mali bilgileri de içeren İhale Dosyası Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Hançerli Mahallesi Abbasağa Sokak No:8 İlkadım Samsun adresinden veya www.samsuntso.org.tr  ve www.oka.org.tr internet adreslerinden temin edilebilir. Teklif teslimi için son tarih ve saati: 21 Mayıs 2021 Cuma  -  14:00 Gerekli ek bilgi ya da açıklamalar; www.samsuntso.org.tr ve www.oka.org.tr adreslerinde yayınlanacaktır. Teklifler, 21 Mayıs 2021 tarihinde, saat 14:00’da ve Samsun Ticaret ve Sanayi Odası Hançerli Mahallesi Abbasağa Sokak No:8 İlkadım/Samsun adresinde yapılacak oturumda açılacaktır.     Bilgi alınmasını rica ederiz. Detay için tıklayınız.
KAPAT X