Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | www.samsuntso.org.tr
Tel : +90 362 432 36 26 | İletişim
Oda personeline, müşteri ilişkileri yönetimi eğitimi « Geri
Oda personeline, müşteri ilişkileri yönetimi eğitimi
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası personeline yönelik, “Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” düzenlendi.
 28 Ekim, 2015


Samsun Ticaret ve Sanayi Odası personeline yönelik, “Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” düzenlendi. Eğitmen Esra Taşçı, yaptığı sunumda, artan rekabet şartlarında ve değişen dünyada farklılaşmak ve farklı düşünmenin şart olduğunu söyledi.

Samsun Ticaret ve Sanayi Odası (STSO) personeline 2015 yılı eğitim programları çerçevesinde, “Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi” düzenlendi. Samsun TSO Davut Altan Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen eğitime, Samsun TSO Yönetim Kurulu Başkanı Salih Zeki Murzioğlu, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Haluk Akyüz, Yönetim Kurulu Sayman Üyesi Yiğit Tören, Yönetim Kurulu Üyesi Orhan Bülbüloğlu, Samsun TSO ve ilçe Oda ve Borsalarının personeli katıldı. BusinessFactory Danışmanlık Firması’ndan Eğitmen Esra Taşçı’nın verdiği eğitimde, “Müşterimiz Kim”, “Karakter Analizi”, “Karar Verme Süreci ve Algı Yönetimi” ve “İkna Yöntemleri” konu başlıkları ele alındı. Grup çalışması ve çeşitli test analizlerinin de yapıldığı eğitimde konuşan Esra Taşçı, “Yeni düzende, müşteri şekilleri, iş yapı şekilleri, iletişim şekilleri, rakipler ve rekabet koşulları değişti. Biz de yeni düzene mutlaka ayak uydurmalıyız” dedi.  

Müşteriyi iyi anlamak ve tanımlamak gerekiyor

Müşteriyi iyi tanımlamak gerektiğini bildiren Esra Taşçı, “Müşteriyi sadece kendi üyeleriniz olarak görmemelisiniz. Artan rekabet şartlarında ve değişen dünyada farklılaşmak ve farklı düşünmek gerekiyor. Müşteriyi anlamak için onun önceliklerini, beklentilerini iyi saptamak gerekir. Müşteriyi doğru anlamak, iyi analiz etmek gerekiyor. Müşterilerin duygularına, ruh hallerine göre istediğiniz şekilde onları yönlendirebilmek için, konuya onları da dahil etmek gerekiyor. Hayatta elde ettiğimiz sonuçlar davranışlarımıza bağlıdır. Davranışlarımızla çevremizdeki dünyayı nasıl anladığımıza, yorumladığımıza, gördüğümüze bağlıdır. Sizler de yaptığınız hizmetlerle, farklı çalışmalarınızla sadece Türkiye’de değil, yurt dışında da örnek bir teşkil edebilirsiniz” dedi.

Yeni müşteri portföyü bizi bekliyor

Müşteriyi ikna etmenin yöntemlerinden bahseden Taşçı, “Müşterinin algılarını iyi yönetmek gerekir. Bunun için de beyinin işleyişini iyi bilmek gerekiyor. Beyin, “ben” merkezcidir. Müşteriye hitap ederken, verilen hizmetin ona yapıldığını, onun için var olduğunu  iyi vurgulamak gerekiyor. Beyin karşıtlık sever,  somutluk sever, aradaki farkı görmeyi sever. Onun için de müşterinin karşısına somut veriler çıkartılması ve gösterilmesi burada çok önem arz ediyor. Bizim kendi açımızla beraber müşterinin de kendine göre bakış açısı vardır. Bizler de müşterinin kendi bakış açısına göre etki alanımızı mutlaka genişletmeliyiz. Yakın zamandaki müşteri kitlemiz daha farklı olacak. Gelişmiş teknolojiyi takip eden, bilgiye çabuk ulaşan, ürünlerini, hizmetleri karşılaştırabilen müşteri portföyü bizi bekliyor” diye konuştu.

Murzioğlu: “Önemli olan üye memnuniyeti”

Samsun TSO olarak kurumsallaşma çalışmalarına ve bu çerçevede personel eğitimlerine büyük önem verdiklerini kaydeden Samsun TSO Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Salih Zeki Murzioğlu, “2015 yılı planlarımız çerçevesinde bir eğitim çalışmasını daha yapmış bulunmaktayız. Üyelerimize daha iyi hizmet sunabilme adına kurum içi eğitim çalışmalarımıza bu yıl daha çok ağırlık verdik. Üye memnuniyeti bizim önceliklerimizin arasında başta gelmektedir. Kurum içi eğitimlerimize, üye memnuniyet odaklı olarak devam edeceğiz” diye ifade etti.

Diğer Haberler Tüm Haberler »
Murzioğlu: “Artık geleceğin Türkiye’sini inşa etme zamanı” Murzioğlu: “Artık geleceğin Türkiye’sini inşa etme zamanı”
28 Haziran, 2018
Samsun TSO’nun Haziran ayı Olağan Meclis Toplantısı’nda 24 Haziran seçimlerini değerlendiren Yönetim Kurulu Başkanı Salih Zeki Murzioğlu, “ Artık ekonomiye, reformlara odaklanarak geleceğin büyük Türkiye’sini inşa zamanıdır ” dedi.
Şahin’den birliktelik vurgusu Şahin’den birliktelik vurgusu
28 Haziran, 2018
Samsun TSO Yönetimine iadeyi ziyarette bulunan Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Zihni Şahin,  etkili ve verimli olabilmenin yolunun birlikte hareket etmekten geçtiğini ifade etti.
SAMSUN TİCARET ve SANAYİ ODASI
Tel : +90 (362) 432 36 26
Faks : +90 (362) 432 90 55
E-Posta : [email protected]
KEP : [email protected]
Adres : Hançerli Mah. 216.Sk. No:8 İLKADIM / SAMSUN
Samsun TSO web.TV
Samsun TSO Açılım Dergisi
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | Facebook Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | YouTube Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | Twitter Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | RSS
Bilgi Edinme | Telefon Rehberi | Görüş ve Öneri | Üye Bilgi Güncelleme | Hesap Numaraları | Sıkça Sorulan Sorular
Site Haritası | Web Mail | Mobil Site
Ticaret Sicil Gazetesi | Müteahhitlik Karnesi | Marka/Patent Araştır | Fire ve Zaiyat Oranları | Sermaye Piyasa Verileri
Mükellef Bilgileri Bildirimi | Yatırım Teşvik Mevzuatı | NACE Kodu Sorgula | Kamu İhale Bülteni
Barkod İşlemleri | Resmi Gazete | Fuar Rehberi | Mevzuat Ara | M.E.R.S.İ.S
Samsun TSO Eğitim Vakfı | Hizmet Standartları | Basında Biz | Raporlar | İstatistik | Ekonomik Bülten
TOBB - Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği UMEM BECERİ'10 Uzmanlaşmış Meslek Edindirme Merkezleri Projesi Blacksea Enterprise Europe Network Samsun AB Bilgi Merkezi Blacksea Enterprise Europe Network Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü - Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı KOSGEB Resmi Web Sitesi KGF: Kredi Garanti Fonu KOBİ Bilgi Sitesi Rekabet Kurumu Rekabet Kurumu
Samsun Ticaret ve Sanayi Odası | www.samsuntso.org.tr
Toplam 2 (bir) adet Duyuru Bulunmaktadır. 2
KAPAT X